Wanneer je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent over het product dat je gekocht hebt, kun je hierover contact zoeken met ons of de winkel waar je het product gekocht hebt. Wij verzoeken je vriendelijk om dit te doen op onderstaande wijze.

 

Je hebt je product online gekocht

Wanneer je jouw product online gekocht hebt in onze webwinkel kun je ons direct benaderen. In zo’n geval kun je een e-mail sturen naar info@gontinic.nl. Vermeld in je e-mail duidelijk de klacht die je hebt over het product, een foto van het product (wanneer het een zichtbaar probleem betreft), je naam en het ordernummer. Wij zullen je e-mail zo snel mogelijk in behandeling nemen en voor een correcte afwikkeling zorgen.

 

Je hebt je product in een winkel gekocht

We verzoeken je om niet met ons, maar met de winkel waar je jouw product gekocht hebt contact op te nemen. Voor de meeste producten geldt dat we je vragen om de originele verpakking en het aankoopbewijs mee te nemen naar de winkel om te kunnen verifiëren dat het product daadwerkelijk van ons afkomstig is. De winkel draagt zorg voor de afhandeling van de klacht, eventueel zoeken zij hiervoor contact met ons.

 

Retourzendingen

Het kan zijn dat wij je vragen het product aan ons te retourneren. Het adres waar je de retourzending naar kunt sturen vindt je hieronder. Let op: zoek altijd eerst contact met ons via info@gontinic.nl voordat je een product retour stuurt.

Gontinic BV,
Noorddijk 3,
2391 CE Hazerswoude-Dorp,
Nederland

Vragen?

Mocht je naar aanleiding van ons beleid met betrekking tot klachten en retouren vragen hebben, neem dan contact met ons op via info@gontinic.nl.